Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Dec 2024 13:41:59 +0200

Tere!

Tartu Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/13773 
aadressile Tartu maakond, Tartu vald, Raadi alev, 95 Kõrveküla-Tartu tee // 
Ermi tee L2 // Ermi tänav L2 // Eskadrilli tänav L1 // L2 // Kaupmehe 
kõnnitee L2 // Kaupmehe tn 1 // 16 // 5 // 7 // Kaupmehe tänav L2 // L3 // 
Kõrveküla-Tartu kergtee L9 // Mõisatamme tn 30 // Mõisatamme tänav L2 // 
Piloodi tänav L1 // Pärna allee 12 // 3 // 6 // 8 // 9 // Raadiraja // 
Stardiraja // Teemaa (Ermi, Piloodi, Kaupmehe ja Pärna allee tänavad. 
Kaugkütte jaotus- ja ühendustorustikud) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27195750>  (menetlus nr: 
463432), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 12.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Vallavalitsus) või menetleja (KADRI TATTAR) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister